Fri, 5/29/20 - Sat, 5/30/20 Fraport Arena, Frankfurt am Main

Grace + Faith Conference 2020

Eine Konferenz die ihr Leben verändern und bereichern wird.

The Grace + Faith 2020 conference with Andrew Wommack in Frankfurt/Germany will take place on the weekend of Pentecost in the Fraport Arena.

Experience the Grace + Faith Conference and register now for free HERE.

Tickets

Participation Grace+Faith FRIDAY (free admission)


CHF (incl. booking fee)

Sales ended

Display info

Participation Grace+Faith SATURDAY (free admission)


CHF (incl. booking fee)

Sales ended

Display info




Shipping and Payment Information

Fri, 5/29/20 -
Sat, 5/30/20

Fraport Arena
Silostraße 46
DE-65929 Frankfurt am Main

Andrew Wommack Ministries Germany e.V.
Am Bahnhof 2
DE-55765 Birkenfeld/Nahe

Grace + Faith Conference 2020

Grace + Faith Conference 2020
Andrew Wommack has a deep love for the Word of God and at the same time will encourage and challenge you to rediscover God's unconditional love and grace for yourself and let yourself be drawn into God's presence through the fulfilling worship and worship time with Charlie & Jill LeBlanc.

An extraordinary conference for the whole family, your friends, your house group, ...

We look forward to seeing you there!

SCHEDULE | FRIDAY 29 MAY 2020

6:00 p.m.
Admission | Registration

7:00 p.m.
Start | worship with Charlie & Jill LeBlanc

8:00 p.m.
Session 1 | Andrew Wommack


SCHEDULE | SATURDAY 30 MAY 2020

8:00 a.m.
Admission | Registration

9:00 a.m.
Start | worship with Charlie & Jill LeBlanc

10:00 a.m.
Session 2 | Andrew Wommack

11:30 a.m.
Session 3 | Andrew Wommack

1:30 p.m.
Charis Bible College Info Meeting

2:30 p.m.
Charis Bible College graduation ceremony with Andrew Wommack

P A U S E

6:00 p.m.
Admission

7:00 p.m.
Start | worship with Charlie & Jill LeBlanc

8:00 p.m.
Session 4 | Andrew Wommack

By car:

From direction Frankfurt (A66)
On the A66 coming from Frankfurt, take the Kelkheim exit (No. 15).
Then follow the signs to the Fraport Arena.

Coming from Hamburg, Hanover, Kassel (A5)
At the Nordwestkreuz Frankfurt motorway intersection, take the A66 towards Wiesbaden until the Kelkheim exit (No. 15).
Then follow the signs to the Fraport Arena.

From Cologne, Bonn, Wiesbaden (A3)
At the Wiesbadener Kreuz interchange, take the A66 towards Frankfurt until the Kelkheim exit
(No. 15) and then follow the signs to the Fraport Arena.

From Karlsruhe, Heidelberg, Darmstadt (A5) or Munich, Würzburg (A3)
Take the airport exit between the Frankfurter Kreuz and the Mönchhof-Dreieck.
Take the B43 and the B40a/B40 onto the A66 towards Frankfurt until the Kelkheim exit.
Then follow the signs to the Fraport Arena.

There are about 600 paid parking spaces available on site.

By public transport:

From the main train station in Frankfurt or Wiesbaden, take the S-Bahn S1 or S2 to the Bahnhof Höchst stop. From here, you can either walk for about 10 minutes or take bus line 54 and get off at Silobad/Fraport Arena.

By plane:

Frankfurt am Main Airport (FRA)
From the airport, take the S-Bahn lines S8 or S9 to Frankfurt am Main central station.
From there, take the S-Bahn lines S1 or S2 to Bahnhof Höchst.
From here you can either walk for about 10 minutes or take bus line 54 and get off at Silobad/Fraport Arena.

Catering:
Drinks and snacks are available for purchase in the Fraport Arena.

Overnight stay:
You are welcome to enquire about hotels and accommodation with the city of Frankfurt:
telephone: +49 (0) 69/21 23 08 08
e-mail: info@infofrankfurt.de

Translation:
The English sessions of Andrew Wommack will be translated into German.

Children:
Families with children are very welcome. There is NO child service and NO care for children by our team.

Prayer Service
Before the beginning of the sessions and afterwards our team is available for personal prayer.

Collection
Participation in the conference is free, but registration is required. A collection will be made during the conference.

ANDREW WOMMACK

ANDREW WOMMACK

Gründer und Leiter von Andrew Wommack Ministries
Andrew wuchs in einem christlichen Elternhaus auf und wurde im Alter von acht Jahren wiedergeboren. Er vermied die rebellische Phase in seiner Jungend und ging in die entgegengesetzte Richtung und wurde ein moderner Pharisäer. Andrew glaubte, dass er durch seine eigene Gerechtigkeit und guten Werke seine Beziehung mit dem Herrn entwickeln könne.
Dann, an einem Samstagabend im Jahr 1968, änderte sich alles. Andrew hatte eine Begegnung mit Gott, die sein Leben für immer veränderte. Für ihn war es wie in einen Spiegel zu schauen und sein Spiegelbild zum ersten Mal klar zu sehen. Was hat er gesehen? Er sah die Widerspiegelung eines Heuchlers, ähnlich wie die Pharisäer, die Jesus zurechtgewiesen hatte. Er erkannte, dass er in Gesetzlichkeit gebunden war. Er fing an, seine Selbstgerechtigkeit zu bekennen und erwartete, dass der Zorn Gottes auf ihn fallen würde. Doch anstelle des Zorns überflutete Gottes Gegenwart ihn mit Liebe. Jetzt verstand er, dass er versucht hatte, Gottes Liebe durch gute Werke und religiöse Leistungen zu verdienen. Er sagte: "Gottes Liebe hat mich verzehrt. Als ich am schlimmsten war, war Gottes Liebe die stärkste. "Andrew war seither nie mehr derselbe.
Andrew's Begegnung mit Gott motivierte ihn zu einer weiteren lebensverändernden Entscheidung. Er beschloss, das College zu verlassen, um Gottes Führung in seinem Leben zu folgen, obwohl er wusste, dass es ihn bestimmte Privilegien kosten würde. Anschließend wurde er in die Armee eingezogen und nach Vietnam geschickt, wo er als Assistent des Kaplans diente. So schwierig und gefährlich diese Zeit an der Front auch war, gebrauchte Gott diese, um Andrew in Seinem Wort zu festigen und den Lauf seines Lebens zu bestimmen.
Nach seiner Rückkehr beugte sich Andrew dem Ruf Gottes, ein Ruf, ein Lehrer seines Wortes zu sein. Er und Jamie heirateten 1972 und zusammen begannen sie Bibelgruppen zu unterrichten. In den darauffolgenden sechs Jahren leiteten sie drei kleine Gemeinden und wuchsen zu einer Familie mit zwei Söhnen, Joshua und Jonathan Peter.



CHARLIE & JILL LEBLANC

CHARLIE & JILL LEBLANC

Charlie & Jill dienen dem Herrn seit über 30 Jahren gemeinsam im Musikdienst und wollen Menschen durch ihre Musik ermutigen und Christen dabei helfen, Gefäße Gottes zu werden. Ihre Lieder und Texte basieren alle auf der Bibel und offenbaren, dass Gott größer ist als die Schwierigkeiten des Lebens. Mit mehr als 100 Songs, die auf über 20 CDs aufgenommen wurden, sind sie erfahrene Sänger und Songwriter. Ihre Reisen haben sie in über 25 Nationen auf fast allen Kontinenten geführt. Sie leben im Nordosten Floridas / USA.